6 Ağustos 2009 Perşembe

MİMLENDİM:))




















Dahaönce blogcudaki sayfamda bir çok kez mimlenmiştim.Bu sayfamda ilk mimim sevgili ewicmencimden geldi kendisine çok teşekkür ediyorum:)))konumuz cesaret.Elimden geliğince cevaplamaya çalışacağım:)
Cesaret:Korktuğu her şeyin üzerine gitmektir.
Cesaret:Haksızlık yapanların karşısına geçmektir.
Cesaret:Düşmanına sırtını dönmektir.
Cesaret:Olamayınca bazı zorlukların üstesinden gelmemektir.
Cesaret:Bazı gerçekleri kabullenmektir.
Cesaret:Hatalarımızla yüzleşmektir.
eviminneşesi arkadaşlarımı mimliyorum başarılar diliyorum:))


3 yorum:

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Canım mimi cevapladığın için çok teşekkür ederim :) verdiğin cevaplarda çok güzeldi. Mutlu günler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çok cici cvplar:)

aleyna dedi ki...

arkadaşın mimini cevaplayacağım.teşekkürler.sende sorularını benim hazırladığım 31 temmuz cuma günkü yazıma bakarsan sevinirim.bende seni mimliyorum.sevgiler